مقالات

بهترین مکمل های بدنسازی ایرانی

برسی بهترین مکمل های بدنسازی ایرانی

با مراجعه به داروخانه‌، احتمالا چشمتان به بهترین مکمل های بدنسازی ایرانی خورده است. طی چند دهه اخیر در کنار برند‌های خارجی، مکمل‌های ایرانی هم گسترش فراوانی پیدا کرده و توانسته‌اند طرفدارانی را به خود جذب کنند.

احتمالا شما هم مانند هر شخص دیگری، سوالاتی مانند مکمل ایرانی چه مزیتی داشته و آیا قدرت رقابت با نمونه خارجی را دارند، ذهنتان را درگیر کرده است. اگر به دنبال این جواب هستید، بهتر است در ادامه مطلب با ما همراه باشید.

طی این مطلب به بهترین مکمل های بدنسازی ایرانی می‌پردازیم و خواص آن‌ها را با هم مقایسه می‌کنیم.اگر می خواهید راجع به مکمل بدنسازی اطلاعات بیشتری داشته باشید پیشنهاد میکنیم که مقاله ی مکمل بدنسازی چیست؟ را از دست ندهید.

نگاهی بر بهترین برندهای مکمل ایرانی

اگر هیچ ایده‌‌ای در خصوص مکمل‌های بدنسازی ایرانی ندارید، کافیست که تنها به چند داروخانه سر بزنید. با وجود پیشرفت گسترده صنعت تولید مکمل در چند سال گذشته، همچنان مکمل‌های موجود در بازار به چند برند خاص محدود می‌شوند.

در ادامه این بخش، گذری به بهترین مکمل‌ های بدنسازی ایرانی موجود در بازار خواهیم داشت و با آن‌ها آشنا می‌شویم.البته خالی از لطف نیست که قبل آن به مقاله ی بدنسازی چیست؟ هم سری بزنید.

برند کارن

وقتی بحث از مکمل‌های ایرانی می‌شود، قطعا شرکت داروسازی کارن حرفی برای گفتن دارد؛ شرکتی با چند دهه تجربه درخشان. در سال 1378 بود که شرکت داروسازی کارن، فعالیت خود را به عنوان اولین تولیدکننده مکمل در ایران آغاز کرد.

این برند محبوب و شناخته شده، با کسب بیش از دو دهه تجربه‌، امروز توانسته به تولید بیش از 160 مکمل دست پیدا کند. اگر نگران کیفیت مکمل‌های کارن هستید، باید بدانید که:

این شرکت تا به امروز توانسته مجوزهایی از قبیل ISO 9001 ،HACCP ،ISO 22000 ،ISO 14001 ،DQS ،GC MARK و HALAL را کسب و محصولاتی بر اساس استانداردهای جهانی تولید کند.

مکمل کارن یکی از بهترین مکمل های بدنسازی ایرانی

در کنار تولید مکمل‌های باکیفیت، عامل دیگری که برند کارن را به یکی از بهترین مکمل های بدنسازی ایرانی تبدیل کرده، مزایای پس از فروش آن است؛ شما با خرید هر یک از محصولات این شرکت، می‌توانید به باشگاه مشتریان آن وارد شده و از مزایای بی‌نظیر آن استفاده کنید.

اگر شما از آن دسته افرادی هستید که دوست دارید راجع به ورزش فیتنس و تفاوت فیتنس و بدنسازی نیز بیشتر بدانید،پیشنهاد می‌کنم مقالات مربوط به آن را مطالعه کنید.اگر برای‌تان سوال شده محبوب‌ترین مکمل‌های شرکت داروسازی کارن چیست، بهتر است نگاهی به محصولات زیر داشته باشید:

  • مکمل گین آپ کارن
  • مکمل اسلیم لست کارن
  • مکمل پروتئین گلدن وی کارن

برند دوبیس نوتریشن

دیگر برند ایرانی که امروز قصد داریم با آن‌ آشنا شویم، شرکت دوبیس نوتریشن نام دارد. جالب است که بدانید این برند به دلیل تنوع بالای محصولات‌اش در میان مصرف‌کنندگان محبوب است. شرکت ایلیا که در امروز به نام تجاری دوبیس شناخته می‌شود، فعالیت خود را در سال 1384 آغاز کرد.

این شرکت توانست با پیاده‌سازی متدهای به‌روز و استفاده از بهترین مواد اولیه در میان ورزشکاران محبوبیت پیدا کند. جالب است بدانید که برند دوبیس مواد اولیه خود را تحت لیسانس و نظارت یونیک فارمای استرالیا وارد می‌کند.

این موضوع باعث شده که این محصول در لیست بهترین مکمل های بدنسازی ایرانی جای بگیرد و توانایی رقابت با نمونه‌های خارجی را داشته باشد؛ وجود مجوز‌هایی مانند ISO 9001 ،ISO 22000 و HACCP، تنها گواهی از کیفیت این برند ایرانی را می‌دهند.

اگر شما هم می‌خواهید بدانید بهترین مکمل های بدنسازی برای حجم چیست؟ مقاله‌ي آن را از دست ندهید.از محبوب‌ترین مکمل‌های برند دوبیس می‌توان به محصولات زیر اشاره کرد:

  • مکمل گینر پروکمپلکس دوبیس
  • مکمل وی گلد دوبیس
  • مکمل کراتین پیور 100 درصد دوبیس

برند کاله پرو

کمتر ایرانی پیدا می‌شود که با برند ایرانی کاله آشنا نباشد. برندی لبنیاتی‌ که محصولات آن را در هر مغازه‌ای می‌توان پیدا کرد. خالی از لطف نیست که بدانید فعالیت این شرکت تنها به محصولات لبنیاتی‌ محدود نشده و دستی در زمینه تولید مکمل‌های بدنسازی هم دارد.

استفاده از به‌روزترین تکنولوژی روز دنیا در شرکت کاله باعث شده که محصولات این برند، نه تنها در ایران، بلکه در خارج کشور هم طرفدار داشته باشد و سالانه بخشی از تولیدات خود را مختص صادرات کند. اگر قصد آشنایی با بهترین محصول این شرکت را دارید، به شما پیشنهاد می‌کنیم پروتئین وی کاله پرو را امتحان کنید.

برند پگاه

اگر به دنبال بهترین مکمل های بدنسازی ایرانی هستید، وقت آن رسیده که با محصولات شرکت پگاه آشنا شوید. شرکت صنایع شیر ایران که همه ما آن را با نام پگاه می‌شناسیم، با بیش از 7 دهه تجربه به تازگی دست به تولید مکمل ورزشی، بر اساس نیاز ورزشکاران زده است.

با پگاه دیگر نیاز نیست که نگران تنوع محصولات باشید؛ تنوع گسترده مکمل‌ها این برند، قدرت انتخاب شما را بهبود داده؛ حال این به شما بستگی دارد که پروتئین‌های 500 گرمی کاکائویی انتخاب کنید یا بسته‌بندی‌های 15 کیلویی نعنایی.

البته باید اضافه کنیم که وجود خدمات پس از فروش مناسب در میزان محبوبیت این برند بی‌تاثیر نبوده و مکمل‌های آن را به محصولاتی پرطرفدار تبدیل کرده است. محبوب‌ترین مکمل‌های پگاه شامل محصولات زیر هستند:

  • مکمل پروتئین وی پگاه
  • مکمل گینر اولترا پاور پگاه
  • مکمل کراتین پگاه

برند TGA

در سال 1389 بود که شرکت تامین گستر الوند با نام تجاری TGA، با هدف خدمت‌رسانی در حوزه سلامت پایه‌گذاری شد؛ این شرکت پس از گذشت چند سال و کسب مجوزهای لازم سازمان غذا و دارو، توانست تولید مکمل‌ را به صورت رسمی آغاز کند.

برند TGA با استفاده از دانش فنی متخصصین و همچنین به‌کارگیری مدرن‌ترین تجهیزات در زمینه تولید، توانست به یکی از تولیدکنندگان بهترین مکمل‌ های بدنسازی ایرانی تبدیل شود.

مکمل‌های خوراکی برند تی جی ای در اشکالی مانند شات، محلول، قرص، پودر، کپسول، ژل و شکلات طراحی شده که دسترسی بی‌نظیری را در اختیار شما قرار می‌دهد. از محصولات محبوب این شرکت می‌توان به موارد زیر اشاره کرد:

  • مکمل پروتئین وی ایزوله TGA
  • مکمل کازئین TGA
  • مکمل کافئین TGA

کلام پایانی

در این مطلب با بهترین مکمل های بدنسازی ایرانی آشنا شدیم و در خصوص آن‌ها اطلاعات کسب کردیم؛ حال که به‌طور کلی با سطح کیفی مکمل‌های ایرانی آشنا شده‌اید، بد نیست بدانید که:

این سری از محصولات در کنار کیفیت مناسب، از قیمت مقرون به صرفه‌ای هم نسبت به مکمل‌های خارجی برخوردارند؛ در واقع، همین قیمت بی‌نظیر و دسترسی آسان، آن‌ها را به گزینه‌های محبوب‌تری تبدیل کرده است.

ٰدر اینجا می‌خواهم یادآور شوم که اگر به دنبال کاهش وزن هستید حتما مقاله ی بهترین چربی سوز را فراموش نکنید.

 

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا