مقالات

بهترین مکمل‌های بدنسازی خارجی کدام اند؟ 

برسی بهترین مکمل های بدنسازی خارجی

مکمل‌های بدنسازی به جزو ضروری رژیم غذایی و ورزشی بسیاری از بدنسازان به‌خصوص افرادی که به دنبال افزایش حجم عضله بدون چربی هستند، تبدیل شده است. به طور کلی هدف اصلی مصرف چنین مکمل‌هایی، بهبود عملکرد ورزشکار و تناسب اندام است. البته مکمل‌های مناسب برای هر فرد با توجه به نوع فعالیت و وضعیت جسمانی آن، متفاوت خواهد بود. از طرفی با وجود تنوع بسیار بالای این محصولات، انتخاب بهترین برند نیز کاری دشوار است. اما راه‌حل چیست؟ در این مقاله بهترین مکمل های بدنسازی خارجی  را معرفی می‌کنیم. با ما همراه باشید تا انتخاب دقیق‌تری داشته باشید.

هدف اصلی مکمل های بدنسازی چیست؟

مکمل‌های بدنسازی هر ماده مفید غذایی هستند که به ساخت عضلات قوی‌تر، افزایش قدرت و کاهش زمان بهبودی کمک می‌کنند؛ البته این مکمل‌ها تنها در صورتی که در کنار برنامه تمرینی دقیق، رژیم غذایی سالم و خواب کافی مصرف شوند، اثربخشی بیشتری خواهند داشت. 

به طور کلی مکمل‌های بدنسازی به ورزشکاران کمک کرده تا بدن خود را با مواد لازم برای ساخت و حفظ عضلات و ریکاوری کارآمد پس از تمرینات تقویت کنند. اگر بدنسازی را تازه شروع کرده‌اید یا جزو ورزشکاران حرفه‌ای این رشته یا رشته جذاب فیتنس هستید، در ادامه این بخش همراه ما باشید.

بهترین مکمل‌های بدنسازی خارجی

تا با بهترین مکمل‌ های بدنسازی خارجی از بین برندهای مختلف بازار آشنا شوید. اما اگر قبل از می‌خواهید بدانید که بهترین مکمل های بدنسازی برای حجم چیست؟ حتما مقاله مربوطه را مطالعه کنید.

مکمل های بدنسازی خارجی  BPI (بی پی آی اسپورتس)

در سال 2009، جیمز گریج به همراه دو دوست خود، شرکت BPI Nutrition را راه‌اندازی کرد. هدف آن‌ها تولید مکمل‌هایی بود که به بدنسازان کمک کند تا تمام نیاز‌های غذایی خود را به‌راحتی برآورده کنند.

 به همین دلیل تمرکز تولید این محصولات روی ارائه نتایج سریع و طولانی مدت برای همه ورزشکاران قرار گرفت. در واقع او می‌دانست که داشتن یک مکمل مناسب برای ساخت و حفظ عضله در کنار تمرینات متمرکز بسیار مهم است.

همین موضوع باعث شد تا روی کیفیت محصولات BPI و شناخته‌شدن برند خود، فعالیت کنند. در حال حاضر نیز مکمل‌های BPI در یک کارخانه بزرگ در جنوب فلوریدای آمریکا تولید می‌شوند. این برند به طور کامل روی هدف خود یعنی ترویج سبک زندگی مناسب‌تر و سالم‌تر تمرکز کرده است. BPI همچنین با شعار ” چگونه بهترین نسخه خودمان باشیم؟ “

از بدنسازان تازه‌کار و حرفه‌ای به بهترین شکل ممکن برای رسیدن به تناسب اندام ایده‌آل حمایت می‌کند. محصولاتی مانند BPI Whey Protein، مکمل BCAA و موارد دیگر جزو بهترین مکمل‌ های بدنسازی خارجی از این برند معروف جهانی هستند.

مکمل بدنسازی خارجی  Max Muscle (مکس ماسل)

در اوایل دهه 90 میلادی، شرکت مکس ماسل آمریکا با هدف تولید مکمل‌های ورزشی و غذایی تأسیس شد. در واقع از همان شروع فعالیت، این برند معروف تمرکز خود را روی تولید محصولات باکیفیت بر پایه دانش و نوآوری قرار داد.

این شرکت، طیف وسیعی از مکمل‌های موردنیاز ورزشکاران و افرادی که به سلامتی و تناسب اندام خود اهمیت می‌دهند، را در بازار عرضه کرده است. در همین مسیر، کمپانی Max Muscle محبوبیت بسیاری در بازار جهانی مکمل‌های بدنسازی به دست آورد.

به‌گونه‌ای که اکنون با بیش از ۱۰۰ نمایندگی معتبر در کشور‌های مختلف به یکی از بزرگ‌ترین شرکت‌های تولید‌کننده مکمل تبدیل شده است. شما نیز اگر به دنبال بهترین مکمل‌ های بدنسازی خارجی هستید، می‌توانید محصولات مکس ماسل را از داروخانه‌های معتبر سراسر کشور تهیه کنید. 

مکمل بدنسازی QNT (کیو ان تی)

شرکت کیو ان تی فعالیت خود را در سال 1991 با فروش تعداد انگشت شماری از محصولاتش در کشور بلژیک شروع کرد؛ اما اکنون یکی از شرکت‌های پیشرو در زمینه تولید مکمل‌های ورزشی در اروپا و سایر نقاط جهان هستند.

این برند با خط تولید پیشرفته خود، از با کیفیت‌ترین مواد اولیه برای تولید مکمل‌ها استفاده می‌کند. به همین دلیل موفق به دریافت گواهی‌های ISO 9001، GMP، HACCP و EFSIS نیز شده است. در واقع هدف اصلی QNT از ابتدا تا به حال توسعه و فرمولاسیون مکمل‌های غذایی و ورزشی مبتنی بر علم و دانش روز دنیا و ارائه محصولات معتبر به ورزشکاران سراسر دنیا است.

از این رو انواع مکمل‌های کیو ان تی در بیش از 60 کشور از جمله بریتانیا، بلژیک، ایالات متحده، هند، هلند و برزیل توزیع می‌شود. در حال حاضر نیز طیف وسیعی از محصولات برند کیو ان تی در قالب انواع پودر، نوشیدنی، قرص و کپسول در کشور وجود دارد. مکمل بدنسازی QNT به‌عنوان بهترین مکمل‌ های بدنسازی خارجی بین ورزشکاران شناخته می‌شود. 

مکمل بدنسازی خارجی Trec (ترک نوتریشن)

شرکت ترک نوتریشن، به‌عنوان یکی از پیشگامان تولید مکمل‌های غذایی و ورزشی، بیش از 30 سال پیش در لهستان تأسیس شد. این برند معتبر در حال حاضر محصولات خود را در مقیاس بین‌المللی به میلیون‌ها ورزشکار در سراسر جهان ارائه می‌کند.

در واقع کیفیت بالا، ایمنی و عملکرد عالی مکمل‌های Trec و استفاده از روش‌های تولید منحصربه‌فرد، وجه تمایز این شرکت را نشان می‌دهد. انواع مکمل‌های پروتئین، گلوتامین، آمینواسید و کراتین از محبوب‌ترین محصولات Trec هستند.

هدف برند Trec مؤثرتر کردن تمرینات ورزشی و ایجاد سبک زندگی فعال است که به افراد کمک می‌کند تا قدرت درونی خود را آزاد کرده و به استقامت و تناسب اندام ایده‌آل دست یابند.

در واقع این شرکت در ابتدا فعالیت خود را با ساخت اکسسوری و لوازم جانبی ورزشی آغاز کرد. پس از موفقیت در این زمینه، قدم در مسیر تولید مکمل‌های ورزشی گذاشته و تاکنون محصولات خود را با موفقیت در لهستان و بسیاری از کشور‌های دیگر به فروش رسانده است.

سؤالات متداول

  1. بهترین مکمل‌ های بدنسازی خارجی در ایران چیست؟  مکمل‌های BPI، QNT، ترک نوتریشن و مکس ماسل، از معروف‌ترین مکمل‌های بدنسازی خارجی هستند. 
  2. مکمل‌های بدنسازی خارجی را از کجا بخریم؟ با توجه به تنوع بالای مکمل‌ها و مراکز عرضه آن، بهتر است این محصولات را از داروخانه‌های مجوزدار تهیه کنید.
سخن آخر

در این متن بهترین مکمل‌ های بدنسازی خارجی را بررسی کردیم. این محصولات به‌عنوان تکمیل‌کننده‌ای برای رژیم غذایی و ورزش‌های بدنسازی استفاده می‌شوند. به همین دلیل لازم است مکمل‌ها را از معتبرترین برند‌ها انتخاب کرده که سلامت خود را به خطر نیندازید. 

در نهایت پیشنهاد می‌شود، مکمل‌های ورزشی مورد نیاز خود را از داروخانه‌های معتبر سراسر کشور تهیه کنید تا از اصل بودن محصول مطمئن باشید. اگر سؤالی در مورد مطالب شرح داده شده دارید، در بخش کامنت‌ها با ما در میان بگذارید تا به آن‌ها پاسخ دهیم.

شما از کدام برند مکمل بدنسازی استفاده می‌کنید؟ به نظر شما بهترین مکمل های بدنسازی در ایران کدام اند؟

بیشتر بخوانید

مقالات پیشنهادی که نباید از دست بدهید:

  1. رشته فیتنس نچرال چیست؟
  2. فیتنس مدلینگ چیست؟ و چطور باید وارد آن شد؟
  3. بهترین چربی سوز چیست؟
  4. فیتنس بانوان چیست؟ و بهترین تمرینات فیتنس بانوان کدام اند؟
  5. برای ساخت شکم شش تکه بهترین تمرینات فیتنس شکم کدام اند؟
  6. فیتنس کودکان چیست؟
  7. تفاوت فیتنس و بدنسازی چیست؟
  8. فیتنس در خانه برای بانوان چگونه است؟

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

همچنین ببینید
بستن
دکمه بازگشت به بالا